Згідно із Законом України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживача», нижня білизна входить до переліку товарів належної якості і не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не є браком.

У список потрапляють бюстгальтери, труси, боді, топ, білизна і купальники.

В офф-лайн магазинах є спеціально виділені моделі, які використовуються саме для примірки та які не беруть участь у продажу. Тобто клієнт може здійснити примірку в магазині, але продати йому зобов'язані новий, жодного разу не використаний товар.

На жаль, в специфіці роботи інтернет-магазинів ця можливість відсутня. Ми розуміємо, що підбір білизни — це дуже важливий і складний процес. Спеціально для цього робимо заміри кожної моделі (розмірну сітку Ви можете знайти на кожній сторінці товару, що Вас зацікавив) і наполеглево рекомендуємо порівнювати виміри зі своїми параметрами, щоб підібрати все коректно.

Коли Ви отримаєте замовлений товар, ми наполеглево рекомендуємо Вам оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, роблячи огляд у присутності працівника пошти, повинен переконатися: в якості товару, повноти і коректності замовлення (розмірів, кольору, артикулу і тд) і у відсутності браку.

Якщо Вам не сподобався товар чи з якихось інших причин Ви не хочете забирати замовлення необхідно оформити його повернення назад відправникові, сплативши вартість транспортних витрат, які були понесені на транспортування товару до Вас.

Коли Ви забираєте товар з поштового відділення, це означає, що Ви переконалися до коректності замовлення, відсутність браку та повернути/обміняти його ВИ ВЖЕ НЕ ЗМОЖЕТЕ, так як ми виконуємо вимоги Законодавства України відправляючи лише новий товар.

Бракований товар:

  • Кожна одиниця нашого товару перед відправкою підлягає огляду на предмет браку, тому цей момент зведений до мінімуму. Але все ж, є таке поняття як «людський фактор». Тому, якщо при огляді на пошті Ви побачили, що Вам прийшов бракований товар, необхідно оформити повернення даного товару і написати нам в вайбер +380939062220. Ми зробимо Вам заміну товару. Все буде здійснено за наш рахунок.

Що не є браком:

  • товар, що незначно відрізняється за кольором – дуже важливо розуміти, що всі фотографії робляться у фото-студії і в залежності від налаштувань екрану Вашого пристрою відтінок товару може дещо відрізнятися;
  • зім'ятість. Товар проходить довгий ланцюжок транспортування від заводу виробника до кінцевого покупця. Якщо з-за процесу перевезення або при інших факторах товар приїхав до Вас з невеликими помятостями – такі випадки не підпадають під шлюб.

Ми наполеглево рекомендуємо оглянути товар перед тим як забрати його з поштового відділення.

Яким повинен бути товар при поверненні?

  • Наша політика повернення є досить суворої, тому що ми дотримуємося найвищих стандартів якості. У разі повернення товар повинен бути в цілісній оригінальній упаковці.

Чи можна повернути товар з розпродажу?

  • На жаль, ми не приймаємо повернення цих товарів.

Ще раз хотіли б нагадати:

  • Якщо товар куплений у іншій компанії, поверненню і обміну в нашому інтернет-магазині він не підлягає.
  • Отримання Покупцем товару повинно здійснюватися у присутності кур'єра або представника пошти.
  • Покупець зобов'язаний перевірити товар згідно товарної накладної: кількість, зовнішній вигляд і комплектацію. Магазин не несе відповідальності за недоліки, які настали в процесі порушення Споживачем правил користування, зберігання, самостійної транспортування товару.

З повагою, адміністрація інтернет-магазину EliteStyle.