ДОСТАВКА

Увага! Починаючи з моменту відправлення товару послуга доставки стає доступною. Якщо ви скасували замовлення після відправки товару, не з'явилися за ним, відмовилися від нього або повернули товар продавцю, вартість доставки не повертається.

  • Вартість доставки:
    • Доставка кур'єром до ваших дверей - 70,00 грн.
    • Доставка через Укрпошту - 55,00 грн.
    • Доставка у відділення Нової Пошти - 70,00 грн.
    • Доставка у поштомати Нової Пошти - 70,00 грн.

      Термін доставки від 2 до 4 днів. 

Зверніть увагу! Якщо товар доставляється з післяплатою, ви також повинні сплатити комісію за переказ коштів відповідно до тарифів служби доставки:

  • Для Укрпошти - 10 грн + 2% від суми переказу.
  • Для Нової Пошти - 25 грн + 2% від суми переказу.

Комісія за переказ коштів утримується фінансовою компанією, яка відповідає за грошові перекази у відповідній службі доставки. Комісія за переказ коштів не повертається та не виходить EliteStyle або продавцем.

Термін зберігання посилки у відділеннях складає 5 робочих днів. За перевищення встановленого терміну зберігання служба доставки може стягувати плату за зберігання, про що повідомлено покупцю.

Список доступних методів доставки конкретного товару визначається продавцем та відображається у картці обраного товару у розділі "Доставка", а також на сторінці оформлення замовлення.

Термін доставки переважно займає 15-24 години з моменту оформлення замовлення.

Для отримання та огляду замовлення вам необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, вказаним під час оформлення замовлення.

Зверніть увагу! При отриманні замовлення ви маєте право та зобов'язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд та відповідність замовлення. Це особливо важливо, якщо доставку здійснює кур'єр.

Зверніть особливу увагу на такі моменти:

  • Перевірте відсутність дефектів, порізів, розривів, пошкоджень мережива, бретелів, слідів використання.

У разі виявлення пошкоджень товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення, ви повинні відмовитися від його отримання та вказати причину відмови та виявлений дефект (якщо є) у заяві про повернення.

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або при отриманні від кур'єра і пізніше вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, за яких неможливо встановити причину та момент їх виникнення, служба доставки може відмовити у прийнятті товару.
 

ВАРІАНТИ ОПЛАТИ:

  • Оплата при отриманні
  • Оплата онлайн банківською карткою VISA / MASTERCARD
  • Privat24
  • Прямий переказ на банківську картку